7 Şubat 2012 Salı

Ali Ural / Posta Kutusundaki Mızıka


Sevgili Dost;
Bu sabah kuş sesleriyle uyandım. Ne güzel değil mi? Hayır, güzel değil!
Açık penceremden ok gibi dalıp yastığıma saplanan karga sesleriydi.

Kuş sesleri dediğimde aklına asla karganın gelmediğini biliyorum. Bu,
karganın da bir kuş türü olduğunu bilmeyişinden değil, karganın türünün
en önemli özelliği olan güzel bir ötüşten mahrum oluşundan elbette.
Yüzümü yıkarken acaba diyordum; acaba türümüzün en önemli özelliklerini
taşıyor muyuz? Hareketlerimiz ve sözlerimiz nerelere saplanıyor? Acaba
'insan' denince hatırlanıyor muyuz?

Sevgili Dost;
Bana öyle bir kelime söyle ki, hiç eksilmesin..

Sevgili Dost ;,
Sâdi ne güzel söylemiş :"Hayattan
meyus olanlar güzel sözler söylerler.Görmez misin ki, kalemin ucu
kalemtraş ile kesilince,kalemin dili daha keskin olur."

Sevgili Dost;
"Başımı alıp gitmek istiyorum"
cümlesi kimbilir hayatımızın kaç kilidini kurcalamış, açayım derken kaç
yeni kapı örtmüştür üstümüze. Arkaya bakmamayı başarabilenler, acaba
gittikleri yere başlarını götürmeyi başarabilmişler midir?
(Ali Ural)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder